Language


SZÁLLÍTÓ MINŐSÍTÉSI RENDSZER


Tisztelt Érdeklődő Szállító!

A Magyar Telekom határozott célja, hogy csak olyan szállító partnerekkel dolgozzon együtt, amelyek pozitív együttműködési készségükkel, minőségi munkájukkal, a határidők pontos teljesítésével hozzájárulnak a Magyar Telekom céljainak megvalósításához.

A fentiek elengedhetetlenül szükségesek ahhoz, hogy ügyfeleink igényeit mind magasabb szinten tudjuk kielégíteni, hiszen beszállítóink, vállalkozóink termékeinek és elvégzett munkájának minősége nagymértékben befolyásolja a Magyar Telekom teljesítményét és a társaság ügyfelei által történő megítélését.

Ahhoz, hogy céljainkat elérhessük, szükség van szállító partnereink körének még pontosabb megismerésére, amely hosszútávú együttműködésünk alapja lehet.

Ez a lehetséges együttműködés, többek között, a Beszerzési igazgatóság kezelésében és felügyelete mellett működő Szállító Minősítési Rendszer keretében valósul meg. Kapcsolati rendszerünk kiépítésének első lépéseként ezen tájékoztató szolgál, amelynek célja, hogy a fentiekben leírtak eredményes megvalósítása érdekében a minősítési rendszerben cégünk felméri és minősíti valamennyi tényleges és potenciális szállítóját.

Előminősítés

A ellenőrzött regisztráción átesett szállító partnereink részére felajánljuk a szállító minősítési rendszerbe történő bekerülést, illetve a rendszerbe már korábban bekerült szállítók részére az adatok frissítésének lehetőségét. Az itt megjelenő nyilatkozatra, kérdésekre adott pontos válaszok, adatok kitöltése nagyon lényeges, mert egyrészt a biztonságos informatikai csatorna miatt az itt közölt adatokat hitelesnek (cégszerűen aláírtnak) tekintjük, másrészt ezen információk alapján fog megtörténni a szállító előminősítési mutatóinak képzése. Az előminősítéssel rendelkező szállítókat évente egyszer, május 31-et követően felkérjük egy új előminősítési adatlap kitöltésére annak érdekében, hogy mindig friss információk álljanak rendelkezésre a minősítési rendszerben. Természetesen a közölt adatok évközi módosításnak sincs semmi akadálya.

Milyen előnyökkel jár az előminősítés elvégzése:

  • regisztrált előminősített/minősített Magyar Telekom szállítóként való nyilvántartás, amely biztosítja a szállító beszerzői "ismertségét",
  • a szállító előminősítés kitöltése kötelező a különböző beszerzési eljárásra való jelentkezés során, amely tevékenység korábban, kényelmesen elvégezhető,
  • csökken a beszerzési eljárások során beadandó dokumentáció mennyisége, mivel az "Egyéb információk" menüpontban lehetőséget biztosítunk a beszerzési eljárásokhoz szükséges nyilatkozatok többségének elektronikus megadására

A minősítési rendszerben elért saját eredményről, minősítési kategória besorolásról minden regisztrált szállító értesülhet. Havonta egy alkalommal az Internetes felületünkön a "Minősítési eredmények" menüpontban tájékoztatást adunk az aktuális minősítési eredményről, amelyet a következő minősítési periódusig érvényesnek tekintünk. A minősítési eredményről bizonylat nyomtatható a rendszerből.

Amennyiben rövid tájékoztatónk felkeltette érdeklődésüket, kérjük töltsék ki az  "Előminősítés" menüpontban található kérdőívet (a menüpont csak regisztrált szállítóknak érhető el).

Belépés


Elérhetőségeink

Nyitrai Katalin

Telefon:+ 36 1 371-3518

E-mail: Írjon nekünk!